Wednesday, 30 May 2007

Jorgen Cetaj kampion i Britanise se Madhe

Boksieri i ri shqiptarë Jorgen Çetaj ka shënuar një tjeter sukses duke u shpallur kampion i Britanisë së Madhe për peshën 75 kilogram.16 vjeçari me origjinë nga Shkodra ka mundur me pikë 20 me 5-sëkundërshtarin nga Uellsi Xhozef Morgan.Çetaj përfaqësoi Anglinë në aktivitetin e qujtur "Bosk për katërshtete" ku morën pjesë Irlanda Veriut, Anglia, Uellci dhe Skocia.Aktiviteti u zhvillua Edimburg të Skocisë.Kjo është fitorja e dytë në katër javë për Çetajn i cili më 11 Maj ushpall kampion i Anglisë."Është fitorja më e rëndësishme për mua gjatë këtyre viteve në ring.Megjithëse unë në këtë aktivitet përfaqësova kombëtaren Angleze kudoqë shkoj dhe jap intervista them që origjina ime është Shqipëria."është shprehur Çetaj ekskluzivisht për Top-Channel.Çetaj është përzgjerur në përfaqësuesen e kombëtares angleze tëboksit e cila do të marrë pjesë në kapionatin europian për kadetë nëSardenjë të Italisë.Jorgen Çetaj nuk e ka fshehur ambicjen për të sjellë në Anglititullin e kampionit të Europës nga ky aktivitet."Do të më duhet të zhvilloj 4 ndeshje në këtë kampionat, koha për tupërgatirur është relativisht e shkurtër . Kam shumë dëshirë tëshpallem kampion i Europës." u shpreh ai.

About Me

Veliupress


View My Stats