Wednesday, 15 August 2007

Pse ma vodhet Ledinen?

Për të dytën herë brenda dy ditëve më është dashur të lexoj njëshkrim timin të ribotuar në dy gazeta të përditshme të Tiranës. Më 18korrik 2007 botoj një shkrim ekskluzivisht për "Shqip" metitull "Ledina Çelo kërcen në BBC". Por dy koleget gazetare (nuk e dinëse e meritojnë plotësisht këtë titull) të lodhura nga vapa, tëetura për lajme, për të realizuar normën e mbushjes së faqeve, papasur problemin më të vogël, e vjedhin shkrimin tim origjinal. Madje,njëra nga këto gazeta me kokë jeshile, më 3 gusht 2007, e boton nëfaqen e parë me titull "Ledina Çelo dhe aventura londineze". Një ditëmë vonë, në një suplement ku kishin publikuar foton "nudo" të njëkëngëtareje, servirej shkrimi "Ledina Çelo dhe aventura londineze".Redaktorja e këtij suplementi, njohëse e mirë e copy&paste, pa ihequr një presje kishte vjedhur paragrafët e shkrimit tim origjinalku përshkruhej aventura e Ledinës në një konkurs të BBC-së. Një akt itillë quhet vjedhje e të drejtës së autorit, por, me sa duket, kyterm që shënon një veprim të turpshëm e të dënueshëm, për kolegetgazetare, si dhe për disa prej kryeredaktorëve të gazetave shqiptareështë krejtësisht i panjohur. "Po ç`e vret shumë mendjen mor burrë,për një gjë të tillë. Pirateria në Shqipëri është mjet jetese", mëtha Petriti, një mik i imi, teksa po ia tregoja këtë histori. Për njëmoment i dhashë të drejtë. Më pas fillova të mendoj. Kur kolegët e tugazetarë, këta njerëz me mision informimin e lexuesve të tyre,kthehen në piratë lajmesh, çfarë mund të presësh nga Turi i Lapit,një shitës kasetash poshtë shtëpisë sime tek "Ali Demi", në Tiranë, icili e ka piraterinë e CD-ve bukën e gojës?Kaq poshtë të ketë rënë gazetaria shqiptare? Apo hajde, se s`kaproblem. Ky djali jeton në Londër dhe t`ia vjedhim lajmet.Sinqerisht, nuk do të më vinte keq, po të më kërkonin disa të dhënapër këtë lajm, do t`i kisha ndihmuar. Kur shikon që puna jote vidhet,kujtdo do t`i ngrihen nervat. Petriti më sugjeroi t`u telefonojakryeredaktorëve të këtyre gazetave. Njëri prej tyre më dha të drejtë.E quajti shumë të rëndë, madje skandaloze, një gjë të tillë. Kursepër të dytin as që mora mundimin të harxhoj impulset e celularit.Duke e ditur background-in e tij prej një ish-redaktori rrethesh. Evura në dyshim gjetjen e mirëkuptimit. Në fakt, për mua kjo historinuk është aspak e re. Disa vite më parë, një gazetë që ka falimentuare që drejtohej nga një kryeredaktor që kishte për mbiemër emrin njëfrute, në mënyrë konstante botonte lajme të cilat ishin botuarnë "Gazeta Shqiptare", ku punoja në atë kohë. Pirati, një studentgazetarie që mbulonte krimet. Ai kishte gjetur mënyrën më perfektepër t`i mbushur dy faqet. Copy& Paste lajmeve të mia. Më ra rasti tatakoj piratin në Tiranë para dy vjetëve. E pyeta pse e bënte një gjëtë tillë duke më vjedhur lajmet, ndërsa në fund shkruante përgatiti… "Më duheshin lajme. Nuk kisha si të mbijetoja. Kisha për ditë dyfaqe që duheshin mbushur", më thoshte i turpëruar. Madje, shkoi mëtej duke më treguar se u kishte vjedhur password-et e e mail-itgazetarëve VIP të kronikës, vetëm e vetëm për të mbijetuar. E ç`t`ithosha më shumë? Mu desh t`i shkruaja këto radhë si një formëngushëllimi për punën e vjedhur, mundin për ta gjetur lajmin, kohën eshpenzuar për ta shkruar dhe koston e 15 minutave bisedë me LedinaÇelon, që ndodhej në Tiranë kur e intervistova. Dyshoj se pas këtijkomenti do mund të ndryshojë ndonjë gjë në stilin e punës së kolegevegazetare, të cilat, duke mos qenë të denja të bëjnë ndonjë gjëtjetër, kanë zgjedhur këtë zanat. Dhe në fund një këshillë përkoleget që në vend të bëjnë gazetari, vjedhin lajme. Kur të më vidhnilajme rishkruajini dreqi e mori, dhe jo vetëm Copy&Paste. Ju premtojse do të keni lajme të tjera ekskluzive për Ledinën në këtë gazetë.Por, ju lutem, mos më bëni të ulem prapë e të shkruaj "Përse mavodhët Ledinën përsëri". Jo për ndonjë gjë, por kam frikë se edheLedinës do t`i mbetet hatri, pale pastaj Turit të Lapit te "AliDemi", që piraterinë e CD-ve të saj e ka ekskluzivitet të tijin.

Blog Archive

About Me

Veliupress


View My Stats