Monday, 3 September 2007

Koment-Ambasadori Marku dhe të tjerët

Xhimi Marku i ka të gjitha potencialet të bëhet ambasadori më i mirë i për Shqiptarët në Britaninë e Madhe me imazh të nëpërkëmbur e nxirrë padrejtësisht nga mediat britanike.
Duke qënë se ky lloj sporti në të cilin fatëmirësisht ai po shkëlqen ndiqet masizivsh përmes ekraneve televiziv nga miliona njerëz paraqitja e tij me origjinën shqiptare do të thotë shumë.
Për këtë mjafron të hedhim sytë nga eksperienca italiane e shqiptarëve të atjeshëm.
Në vitet e para të emigracionit shqiptar në Itali mediat avendase ja faturonin xhdo lloj krimi që ndodhte shqiptarëve. Fjala shqiptar për Italianët identifikojej me krimin.
Fatmirësisht një situatë e tillë nuk zgjati gjatë.

Disa të rinj kërcimtarë në emisionin e gazetares Maria De Filipi bënë ndryshim.
Të talentuarit Ambreta Toromani, Leon Cino, Klajdi Kadiu falë aftësive të përkryera si balerinë u shndërruan në idhuj për të rinjtë Italianë.
Revistat filluan ti kenë në faqe të parë. Mediat elektronike u kushtuan programme të tëra televizive duke analizuar suksesin e arritur. Madje ata tashmë njihen në Itali si “Bravi-Albanezi” një titull që vjen më shumë se kaq. Ata ndryshuan imazhin e shqiptarëve në gadishullin Apenin.
A mund të ndodh një dicka e tillë në Britaninë e Madhe?
Padyshim që po. Njëri prej atyre të cilët mund të jetë ambasadori ynë më i mirë mes shumë të tjerëve që ne të tjerët të krenohemi pse jo të mburremi është Xhimi Marku.
Me profilin e një sportisti të rrespektuar ai duhet gjithnjë e më shumë të përdor fjalën shqiptarë në intervistat që jep.

Po ashtu kampioni në boks krenaria e vetëme e deritanishme e komunitetit shqiptarë në Britani Kreshnik Qato. Nuk duhen harruarr më të rinjtë. Kampioni i Europës në boks për kadet Jorgen Cetaj që jeton në Middlanda apo i sukseshmi Eder Kurti në sportin e Kick-Boksit.
Që të gjithë këta mund të bëjnë ndryshim. Atë ndryshim që të gjithë kemi vite që e presin. Dhënjes së fund të atij imazhi të keq të krijuar për shqiptarët e Britanisë.

Që kur ti afrohemi një vajzve në pub për ti folur me plot gojë t ithemi jemi Shqiptarë dhe jo Italian, Grek sic ndodh shpesh. Ti themi se kemi shumë njerëz të sukseshëm brënda komunitetin për të cilët mund të krenohemi. Mund ti themi se Xhim Marku është njeriu më i fortë në Angli. Padushim qw mud t’ju pyesin nwse ja keni numrin e telefonit.

E pra ku ka më mirë se këta djem shqiptarë të jenë ambasadorët tanë më të mirë?
Ne të tjerëve nuk na mbetet gjë tjetër vecse t’i mbështesim kudo ku ata konkurojnë duke bërë tifo për ta e duke valvitur flamurin kuq e zi.

About Me

Veliupress


View My Stats