Wednesday, 17 October 2007

Referati Berishës duartrokitet në Oxford Union

Nga Oxford Union për Top-Channel Muhamed Veliu

Kryeministri Sali Bersisha është i treti personalitet shqiptar pas Nënë Terezës dhe ish presindetit Afred Mosiu që mban një referat nëOxford Union.I themeluar përpara 182 vitesh, Oxford Union promovon debatin dhebashkëbisedimin jo vetëm në Universitetin e Oksfordit, por edhenë tëgjithë globin.Në të kanë referuar udhëheqesh shtetesh apo personalitete tëndryshme nga e gjithë Bota."Ndjehem shumë i nderuar që ndodhem i ftuar në Oksford Union, jovetëm se në këtë tribunë kanë folur personalitete botërore, disa prejtë cilëve i kam njohur dhe të tjerë admiruar, ndër ta edhe gruaja mëe shquar e shekullit që kaloi, bashkëkombësja ime, Nënë Tereza". Kathënë kryeministri Berisha në fillim të refereratit.Zoti Berisha gjatë referatin mbajtur në sallën qëndrore të Oxfordunion ka folur rreth tranzicionit të vështirë që po kalonshqipëria,aspirat e shqiptarëve dhe përpjekjet e qeverisë që aidrejton për t'ju bashkuar familjes europiane."Unë, si kryetar i opozitës, kam hapur fushatën elektorale që sollifitoren e forcave të opozitës, me Sir Joefry, dhe po si kryetar iopozitës jam pritur nga kryeministri Major dhe kam patur një takimtejet mbresëlënës me Lady Thacher, nga e cila u largova e bindur se,në rast se ajo nuk do të kishte dhënë dorëheqjen, SllobodanMilosheviçi do të kishte marrë përgjigjen e merituar shumë më herëtdhe se Ballkani i viteve '90 do të ishte një histori tjetër.Po në atë kohë jam takuar me Presidentin aktual të Universitetittuaj, Lord Patten, për të cilin ruaj një respekt dhe miqësi tëveçantë. Më pas, si President i Republikës, kam vizituar dy herevendin tuaj të madh, jam pritur nga Mbretëresha Elisabeth,Kryeministri Major dhe zyrtarë të tjerë më të lartë të këtij vendi"do të theksonte Berisha.Gjej një rast për të shprehur një mirënjohje shumë të thellëautoriteteve, institucioneve dhe taksapaguesve të Britanisë së Madhe,për të gjithë ndihmën e tyre tejet të çmuar që i kanë dhënë dhe ijapin Shqipërisë.Kosova ka qënë një tjëtër aspekt për të cilin Zoti Berisha ka qënë itejet i kujdeshëm në ato që deklaroi.Ai u bëri thrrje lidershipit kosovar për maturi duke deklaruar se atanuk duhet të hedhin hapa të parakohshëm dhe se c'do veprin duhet takoordinojnë me komunitetin ndërkombëtar.Më pas kryeministri Berisha i është përgjigjur pytjeve nga salla qëkishin të bënin kryesisht me Kosovën dhe se cfarë po bën qeveriashqiptare për të ashtuquajturin "Brain Gain" thithjen e trurit."Megjithëse kemi një program të përbashkët me PNUDIN për "Brain Gain"pranoj që ai nuk ka ecur sic duhet" ka thënë Berisha.Gjatë ditës së dytë në një vizite zyrtare në Britaninë e MadheKryeministri Berisha është takuar me sekretarin e jashtëm britanikDavid Milliband si dhe zyrtarë të lartë në Ministrinë britanike tëmbrojtjes.Shefi i Qeverisë Shqiptare është takuar edhe me drejtuesit e disashqoqatave shqiptare që veprojnë në Londër të cilëve i karikonfirmuar mbështetjen për punën e tyre.

Blog Archive

About Me

Veliupress


View My Stats