Sunday, 30 December 2007

Uellsiania martohet me shqiptarin që e birësoi

Ceremoni tërësisht private në kishë. Ngjarja pushton mediat britanike

Dëshmitarët e martesës, qeni dhe vajza 1 vjeçe

Nga Londra
Muhamed Veliu

Kot nuk i thonë dashuria nuk njeh moshë. Pamvarësisht se ata kishin një diferencë prej 12 vitesh dhe ishin nënë e bir, nuk kanë nguruar përpara një prifri në qetësinë absolute të kishës të martohen.Vajza njëvjeçare dhe qeni i tyre me emrin “Çupa” ishin dëshmitarët e vetëm në kishë gjatë ceremonisë së një martese aspak të zakoshme.Një grua nga Uellsi pas disa vite bashkjetësë është martuar më një shqiptarë të cilin e birësoi kur ai ishte vetëm 14 vjeç.

Martesa

Tani, Julia Gregg 44 vjeçe sëbashku me Krenar Lleshin 21 vjeç janë zyrtarisht burrë e grua.Siç edhe Top-Channel e raportoi ngjarjen disa muaj më parë, romanca midis tyre nisi atherë kur ministria e brendëshme britanike “Home Office” tentoi dëbimin e Lleshit.Dashuria e kësaj gruaje e cila supozohej të ishte nënë për shqiptarin e detyroi atë të divorcohej nga i shoqi Stivi, pronat i një pabi në Uells.Historia mes tyre e cila kur u bë publike pushtoi mediat angleze është rikthyer përsëri kryesisht në faqet e tabloidëve britanikë të cilët kanë komentuar gjerësisht martesën mes tyre.Raportimit të këtij lajmi nuk i ka shpëtuar edhe gjigandi mediatik BBC.“Shumë njerëz kanë krijuar thashetheme pafund për ne, prandaj deshëm që martesa të ishte tërësisht private.As motra ime nuk e dinte. Kur e morën vesh u shokuan. Ishte diçka qe doja të mbeste mes meje dhe Krenarit” ka deklaruar ajo pas martesës.Julia dhe Krenari kanë një vajzë një vjeçare Hatinë e cila u bë shoqëruesja e saj e parë siç e kërkon riti kishtar i martesës.Krenar Lleshi e ka komentuar me një fjali të vetme martesën.“Jam i lumtuar që u martova me Julian”.

Romanca

Julia dhe Steve morën nën kujdes 20 minorenë në shtëpinë e tyre në zonën Ebbw Vale në jug të Uellsit pasi nuk kishin fëmijë.Krenari mbërriti në Britani në vitin 1999 i fshehur në një kamion. Më pas ai do të birësohej nga Julia dhe Stive.Të dy ata do të luftonin që ai mos të dëbohej pasi sipas tyre ishte një qytetar model.Julia gjithnjë ka insistuar se romanca mes saj dhe Krenarit nisi kur martesa me bashkëshortin Stive ishte e dështuar.Mediat lokale kanë sygjeruar se shqiptari bëri për vete “nënën” e tij duke ja pushtuar zemrën përpara se ai të mbushte 19 vjeç.Një fakt i tillë është mohuar nga Julia gjatë të gjithë kohës. Për Julian martesa me djalin që e birësoi ishte një nga ditët më të lumtura në jetën e saj paçka shumë njerëz vrenjtëtn fytyrat e tyre kur ajo u tha se do të martohej.“Kur ne u betuam në kishë ishte një moment emocional. Ishte me rëndësi për ne që të martoheshim” ka deklaruar ajo.Por ish bashkëshorti i saj nuk e ka dhënë bekimin për këtë martesë, duke deklaruar.“Atë djalë që unë e trajtova si birin tim shkoi me gruan të cilën unë e kam dashuruar marrëzisht.Kur ajo më tregoi se ç’farë po ndodhte mbeta me gojë hapur. Ai është 12 vjeç më i vogël se ajo në moshë por më e rëndësishmja ai ishte djali jonë. E gjithë kjo përfshi martësën e tyre më ka tronditur”.Pamvarsisht nga kjo Krenar Lleshi dhe Julia Gregg janë betuar në kishë për ti qëndruar besnik njëri tjetrit përjetë. Fotot e martesës tregojnë se ata janë të lumtur, por a do të vazhdojë lumturia e tyre përjetë,kur precedentë të ngjashëm sygjerojnë se të tilla martesa janë afat-shkurtra? Kjo mbetet për pu parë.

Të martohesh me një “Toy-Boy”

Një gjë është e sigurtë. Në Britaninë e Madhe të tilla martesa si ajo e Julia Gregg me Krenar Lleshi kur diferenca e moshësh mes çiftin është e madhe ndodhin shpesh.Burri që martohet me një grua më të madhe në moshë se ai cilësohet si “Toy-Boy” djali lodrave.Barbara Windsor 67 vjeçe një aktore e famshme angleze telenovelash ka kryer një martesë të tillë dhe ka deklaruar se ka gjetur lumturinë.Bashkëshorti i saj është Scott Harvey 26 vjeç më i ri se ajo.Rekordi i të tilla martesave do të shënohej një vit më parë kur një 70 vjeçare do ti thoshte PO propozimit pë tu martuar me një 31 vjeçar. Gjyshja Edna Townsend do të martohej me Simon Martin pamvarësisht se ajo ishte 39 vjeçe më e madhe në moshë.“Kurrë nuk kam patur një lidhje solide përpara se të njihesha me Ednën” është shprehur Simon me profesion muzikant.Edhe legjenda e kinemasë Gina Lollobrigida 80 vjeçe vitin e shkuar do të martohej me një burrë “toy-boy” 45 i qujtuar Javier Rigau biznesmen spanjoll.Lista e aktoreve që janë martuar me burra më të ri se vetja është e gjatë.Kështu Demi Moore, 43 vjeçe u martua me Aston Kutcher, 28 vjeç. Madonna, 48 vjeçe jeton e lumtur pas martesës me rregjizorin anglez Guy Ritchie, 38 vjeç.Aktorja e “Sex and the City” Kim Cattral, 49 vjeçe u martua me Alan Wyse, 26 vjeç.

You aren’t permitted to publish any material text of photo from this blogg. Any publication will be treated as breach of copyright.
© Veliupress copyright 2007

Blog Archive

About Me

Veliupress


View My Stats