Sunday, 23 August 2009

Britani-10 milion të papunë

Nga Muhamed Veliu

Zbulohet numri i vërtetë i të papunëve në Britaninë e Madhe.
Janë 10 milion britanikë të cilët janë të panunë. Ky është përfundimi një raporti tronditës të bërë publik sot nga Zyra Nacionale e Statistikave.
Javën e shkuar qeveria britanike anoncoi shifrat zyrtare të papunësisë duke deklaruar shifrën e 2,4 milion njerëzve, që kishin humbur vëndet e punës.
Në fakt shirfa prej 2,4 milon është vetëm maja e aisbgergut.
Raporti Zyrës Nacinale të Stastikave zbulon se në realitet si të papunë janë edhe 7,9 milion britanik të tjerë duke e cuar totalin në 10,3 milion.
Këto shifra tregojnë se papunësia në Britaninë e Madhe ndodhet në një situatë disa herë më të rëndë, krahasur me krizën e vitit 1980.
Ekspertët parashikojnë se papunësia do të vazhdojë të rritet madje vitin e ardhshëm do të jenë akoma më e lartë.
Si të mos mjaftonin këto shifra alarmanete rreth papunësisë, Britania mbetet ende shumë larg daljes nga recesioni.
E ndërsa Gjermania, Franca dhe Japonia anoncuan daljen nga recesioni shifrat tregojnë se Britanisë do ti duhet akoma më shumë kohë, pasi edhe gjatë muajve të fundit ekonomia vendase pësoi tkurrje.
Po ashtu borxhi nacional po pëson rritje.
FMN-ja në parashikimet e saj thotë se ekonomia britanike pritet të pësojë një tkurrje kjetër prej 4,2 përqind deri në fund të vitit, që është dy herë më madhe se në Amerinë.
Kjo situatë ekonomike në Britaninë e Madhe ka cuar në uljen e vlerës së shtëpive me 25%, një ulje më e larta krahasuar me vëndet e tjera të Bashkimit Europian.
George Osborne ministri i ekonomisë në kabinetin hije të partisë konservatore në opozitë, duke komentuar këto shifra tha se ato janë akoma më të larta nga c’farë mendohej.

About Me

Veliupress


View My Stats